Måndag och tisdag

Hann inte med att skriva i går så det får bli en liten sammanfattning nu.
I går snittade jag lite blommor. Bla dessa sköningar;
Krysantemum. Detta är en santini. :)
 
Det här är en jätte söt rosa vaxblomma. :)
 
Krysantemum och ranunkel.
 
Sen fick jag göra i ordning hjärtan på tråd
 
och dessa söta crassula planterade jag också. 
 
I dag kom det mera snitt. :) Så i dag började jag dagen med att snitta. Sen städade jag ur kylen och fick äran att fylla upp den sen efter färgskalan! :) Det va kul men ganska svårt. Tror jag lyckades ganska bra i alla fall. Tyvärr glömde jag ta kort på det men det kanske kommer i morgon. ;)
Efter städningen fick jag göra 4 st nivåbuketter. Anna-Karin visade med en hur jag skulle göra. 
Här är Anna-Karins;
 
Här är min ena;
 
Alla 5;
 
Jag har även prismärkt, stått med i kassan och planterat lite. Så himla kul!! :) Trivs som fisken i vattnet! ;)
Nu plugga lite latin! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0