Fantasin flödar!

I dag kom det in en kund som ville ha en plantering till hennes kör-ledare som fyllde år. Hon ville skoja till det lite och frågade om vi inte hade något pynt som liknade noter. Det har vi ju tyvärr inte men jag kom på att det kan jag ju tillverka en själv! :) Googlade lite för att se lite bilder på olika noter och så gjorde jag denna;
 
Haha! Ja man tager vad man haver! ;) Kunden blev nöjd i alla fall och det är ju huvudsaken! :)
 
Jag har även gjort ett bud och kört ut det. Ända till Sjötorp skulle det! :) Så här blev det;
 
I den är det alströmeria, prärieklocka, kvistros, ranunkel och salal. :)
 
Har även planterat lite, stått i kassan, gjort buketter mm. Dagarna går fort när man har roligt! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0