Begravning

I dag har vi gjort mycket sorgdekorationer. I morgon är det en barnbegravning, en liten kille som bara blev 11 dagar gammal... Det är så sorgligt... Anna-Karin gav mig ett (i mitt tycke) väldigt stort förtroende. Jag skulle få göra en ängel i oasis. Det är ju jätte roligt att jobba med oasis men i detta sammanhang blev det lite jobbigt mellan varven... Tur jag hade min andra handledare, Carina, vid min sida. :)
Här kommer ängeln:
Här har jag börjat med salalblad runtom.
 
Lite krysantemum.
 
Krysantemum och nejlikor.
 
 
Det färdiga resultatet! 
 
Ängeln ovanifrån. :)
 
Jag gjorde även handbuketter och en sorgbukett. 
Sorgbuketten;
 
Jag har även försökt hjälpa kunderna i den mån jag klarar och stått i kassan lite. :) Ännu en rolig dag!
I morgon dags för skolan igen. Ska bli kul att träffa alla igen efter 1½ v uppehåll! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0