Blommor, blommor!

I dag har vi jobbat hårt jag och Carina! ;) Jag har planterat inom- och utomhusgrupper. Har även gjort 2 stora rundbundna spiralbuketter. 
Lite bilder på planteringarna:
 
 
 
En utav buketterna;
 
Jag har faktiskt tagit emot min första beställning på telefon i dag! :) Låter kanske inte så märkvärdigt för er men är stort för mig. :) 
Jag har slagit in blommor, stått i kassan och faktiskt klarat av att hjälpa några kunder! Väldigt nöjd över min dag och mitt val av praktikplats! Älskar att vara där! <3 
Detta var det sista jag gjorde innan jag gick hem:
Pimpade orkidéer! ;) 
 
I morgon är det skola igen! Då blir det massa förberedelser inför öppet-hus på fredag.
 


Kommentarer
Carina Larsson

Vilka fina planteringar du har gjort=) Du är jätteduktig!

2013-04-12 @ 18:19:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0