Praktiken har börjat!

 
I dag var första dagen på praktiken och det var JÄTTE kul!!! När jag kom började jag med att vattna krukväxter. Vi skulle även "städa bort" påsken, så alla fjädrar, ägg och dyl skulle bort från planteringarna och ersättas med något vårigt pynt. :) När Gustafssons blommor kom fick jag följa med Anna-Karin ut och köpa blommor. :)
Jag fick förtroendet att göra två beställningar med! En tulpanbukett med eucalyptus som skulle vara till en man, och en kondoleans. 
Här är tulpanbuketten;
 
 
Kondoleansen;
Det är små vita tulpaner som gömmer sig därimellan men dom slår snart ut. :) I denna bukett hade jag krysantemum, tulpaner, eucalyptus, hyacint och vitmålad björk. 
 
Dessa omplanteringar hann jag också med. :)
Jag har inte gjort allt på dom, utan bara bytt ut de växter som var överblommade osv... 
Har haft en helt underbar dag, ser fram emot morgondagen! :)
 
Go natt


Kommentarer
maria

en underbar start på lärlingsplatsen ser jag, härligt, sug ut allt du kan från AK och C du kommer lära dig massor, du är så duktig, ses imorgon //Fröken

2013-04-03 @ 18:43:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0