Skola i dagarna två

I går var vi tillbaka till skolan igen. Det var roligt att träffa alla efter "lov" och praktikdagar! :) Vi har fått göra begravningskransar. 
Här har jag klätt en halmkrans med kransflislin. (är osäker på stavningen... Hoppas fröken läser detta och kan rätta mig!) ;)
 
Här fäster jag cypressen med spoltråd. Ett jätte pilligt jobb vill jag lova! Koncentrationen är på topp.
 
Dessa helt underbara rosor fick vi jobba med i dag! :) Vilka härliga färger! 
 
Några rosor på plats...
 
 
 
 
 
 
 
Tog från lite fel vinkel ser jag nu... ;) Men jag blev inte nöjd med den ändå. Tyckte jag tryckte i alldeles för mycket blommor så den blev för kompakt... Men, men nu vet jag det till nästa gång... 
 
Tack å hej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0