Blomsterdrömmen i backen

I går började jag i den "ny-gamla" butike. Den ska heta Blomsterdrömmen i backen och öppnar på fredag. :)
Vi har haft fullt upp med att prismärka krukor och växter de här dagarna, men innan jag gick hem i dag hann jag plantera några blommor. :) Det är då man blir påmind om varför jag hoppade på den här utbildningen! Det är skiiiit kul! Nu var det verkligen inget speciellt jag gjorde men med tanke på att jag bara haft hemstudier ett tag nu så var det roligt att få börja skapa igen! :) 
Här är de små söta hjärtan på tråd (ceropegia woodii) jag planterade i dag.
 
 
Tog lite bilder inne i butiken också. Den är ju under uppbyggnad men så här ser det ut just nu.
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt för i dag. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0