Rätt val

Ja jag känner verkligen att jag har gjort rätt! Är så himla kul så jag längtar tillbaka till skolan innan jag ens hunnit hem! :)

I dag har vi fortsatt att träna på spiralteknik. Börjar känna att det sitter mer och mer nu. Kan till och med få till lite färg och form... ;) Det tar sig, sakta men säkert! :)

Så här fina är blommorna innan vi har satt klorna i dem... :P
 
 
 
 
 
 
Vi har även pratat om trådningteknik och fått göra fina "redesbuketter" med vår duktiga lärare Fredrik Wingquist. 
 
Här är mitt resultat:
Detta är själva redet som sen ska fyllas med gröna blad och fina rosor. 
 
 
 
 
Det färdiga resultatet. Finns definitivt saker att fila på men det är ju ändå första gången. Lite stolt är jag allt! :)
 
 
 
Här är min första tulpanbukett. Bunden med spiralteknik! :)
 
 
 
Förstå vilket roligt jobb jag kommer ha när jag är färdigutbildad! 


Kommentarer
Anonym

:) vet ju vem som får fixa blomsmyckningen till min examensfest :) vad duktig du är :) kram

2013-02-28 @ 05:51:41
Persson

Vad duktig du är! Vilket hav av tulpaner

2013-02-28 @ 14:05:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0