Sista dagen....

I torsdags gjorde jag sista dagen på Cattleya. Kändes väldigt vemodigt kan jag säga... Konstigt att inte komma tillbaka och jobba med A-K och Carina igen. Dom har lärt mig så mycket och vi har haft jätte roligt dessa månader som jag haft förmånen att få vara där! Tack för att ni har tagit hand om mig och lät mig vara "en i gänget" så fort jag satte min fot innanför dörren. :) Kommer sakna er!
 
Nu har jag lite självstudier och sen ska jag få komma tillbaka till butiken, till den nya ägaren. :) Ska bli jätte spännande att få vara med från början när hon ska bygga upp sin butik. Ser fram emot starten och de nya utmaningar som väntar! :) 
 
Nu ska jag och min familj åka på semester till Lysekil 1 v. (Ja jag tar med mig de latinska namnen och tränar på) ;) Men boken får vara hemma... Ska bli skönt att komma iväg lite nu. Ni får ha en bra sommar! Jag uppdaterar så fort jag börjar på min praktik igen!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0