Sjukstuga...

Har inte uppdaterat här i veckan, men det beror på att jag bara har varit på Cattleya 2 halvdagar... I måndags förmiddag var jag hemma med pojken men kunde "jobba" på eftermiddagen. Sen fick jag vara hemma hela tisdagen med sjuk son. I onsdags fick jag gå hem vid lunchtid för jag kände mig dålig, sen var jag hemma resten av veckan... Inte roligt att missa så mycket på praktiken och speciellt inte denna veckan när det var student och massor att göra! :( Inte mycket att göra åt dock. Hoppas jag slipper vara hemma mer nu! 
Jag hann iaf göra en sorgbukett i måndags! :) (och lite planteringar) Här en bild på buketten;
 
I onsdags plastade jag in rosor till studenterna. :)
 
Ja det var tyvärr allt jag hade att komma med. Hoppas jag får mer att bjuda på nästa vecka! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0