Låg sorgdekoration

Denna vecka har gått i sorgens tecken... I dag gjorde vi en låg sorgdekoration. Denna skulle vara droppformad och symetrisk. Jag hade lite svårt att få till formen på den först. Men efter lite tips från "coachen" (Maria) så gick det lättare andra gången. Vi använde oss även i dag av radial teknik.
 
Så här ser den ut på bild;
 
Mitt första resultat;
Här ser man ju att germinin och nejlikan är för intryckta. Dekorationen får inte den där fina sluttningen riktigt. Men så kommer Maria med sina magic fingers och vips så blev det mycket bättre! 
Kolla bara;
Mycket bättre form! :)
 
Mitt andra försök gick bättre. Här har faktiskt inte Maria varit med sina magic fingers alls! ;)
 
 
 
Denna blev jag faktiskt riktigt nöjd med. Det är verkligen jätte roligt att jobba med oasis! :)
 
Detta fick vi också göra;
 
 
Detta är en slags parallell teknik. Alla blommor säts i linjer och ska vara lika långa. Väldigt effektfullt och stiligt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0