Måndag

Helgerna går fort! Nu var det ny vecka igen! :) I går (måndag) fick jag följa med Anna-Karin till kyrkan där hon skulle smycka en begravning. Vi hade gjort kransar, sorgbukett, hög sorgdekoration och kistdekorationen. Var så otroligt vackert!
Den här helt fantastiska halmkransen har Carina gjort. Den blev så himla fin!
 
 
 
Mer kransar. Dessa är i oasis.
 
Här har vi hjärtat och kransen med gerberan som jag gjort. :)
 
Denna fina kistdekoration har Anna-Karin gjort! 
En jätte stressig morgon var det men jag är glad över att jag fick följa med! :)
 
I dag har jag snittat, planterat och gjort buketter. Har glömt att fota mina verk i dag men uppdaterar det i morgon! ;) Var bara tvungen att ta ett kort in i vår HÄRLIGA kyl när vi plockat in alla uteväxter/planteringar! :D
Visst ser det väl helt fantastiskt ut?! :) I morgon ska detta (plus lite till) ut igen. ;) Men det blir så himla fint!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0