Produktiv dag!

I dag har jag och Carina jobbat så svetten lackat! ;) Vi har gjort uteplanteringar, buketter, grupper mm. 
Den här rosen är så otroligt vacker! Blev jätte fint ihop med cordyline.
 
Dessa nivåbuketter med lite godis i gjorde jag. :) Var skit svåra att göra då allt bara ville fara åt sidan hela tiden så jag svor endel... ;) Men klara blev dom! 
I dessa är det gerbera, ros, texas, aralia och läderblad.
 
 
Sen gjorde jag 4 små buketter och 1 stor á la Sara (som A-K hade beställt ;) ) Betyder att det är en rundbunden luftig bukett i pastellfärger! :) En av dom blev såld under tiden jag tillverkade dom så förhoppningsvis blir alla sålda nu till morsdag. :)
I dessa buketter är det santini, tuppkam, ros, nejlika, salal och aralia. (i den stora buketten har jag även läderblad och plumosus)
Den lilla buketten;
 
Den stora buketten;
 
 
Gjorde dessa redesbuketter i går. Älskar vitt och lime ihop! :) 
Det är knappsantini, krysantemum, borstnejlika, brudslöja och rosor i dessa buketter.
 
 
Nu försöka plugga lite... Skola i morgon och med det innebär det prov..... Jisses, håll tummar och tår för att det går! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0