LISEBERG!

I går var jag, Jennifer, Carina, Eva och Linda på Liseberg och Livat på landet mässan! Det var hur kuuuul som helst! 
Jag och Jennifer tog tåget från Skövde och var framme vid Liseberg kl. 10:30. Jag satte igång direkt med min kanin! :) Tog MYCKET längre tid än vad jag trodde...
Här har jag börjat. 
 
Ögonen har kommit på plats. Jag klippte till två nejlikor och plockade bort kronbladen på två gerbera. Spraymålade dom svarta och stiftade dom innan dom kom på plats. 
 
Det färdiga resultatet! Nosen ska ju vara lite mörkare rosa och till det använde jag mig av kalanchoe. i rosetten har jag santini och flox. 
 
 
 
Jag tyckte att det vore roligt om den riktiga lisebergskaninen kunde vara med på bild också! Så Maria (fröken) skickade i väg mig att leta rätt på en, det tog sin tid kan jag säga... Massor med folk men ingen kanin... När jag hade gett upp så stod han där mitt framför mig! :) Och Titta så fina dom blev! :)
 
Glad över att vara klar med tavlan och över att ha fått med mig kaninen upp scenen. :)
 
 
Lite bilder på våra andra verk;
Lisebergsbanan
 
 
Kaffekoppen
 
 
En stjärna som en hyllning till att Liseberg firar 90 år!
 
Ahlgrens bilar
 
 
 
Det var en jätte rolig dag! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0